perjantai 26. syyskuuta 2014

Hop. hop, opintielle!

HEI, ennen kuin teet mitään, niin minä mitä kauneimmin pyydän, että käy klikkaamassa täällä tuota tue-nappia. Se ei maksa mitään ja ei velvoita mihinkään. Kiitoksia kovasti ;w;

--

Hopla hoi!

Tänään alkaa minulla "kouluviikko" tavallaan. Perjantai, lauantai, sunnuntain olen avoimessa opiskelemassa, maanantaina on keramiikkaa ja tiistaina maalaamista. Treenaan siis täyttä häkää pääsykokeisiin ja ylläpidän sekä laajennan osaamistani.
Olen tehnyt jo listaa, että millaisia töitä laitan portfolioon ja saanut muutaman tilaustyönkin.

Minulla on sellainen omituisen tyyni olo ollut ja saan asioita jopa aikaan. Se on uskomattoman tyydyttävää. Olen myös kauhean positiivinen, vaikka lensin nurin viime sunnuntaina ja nivelsiteet meni ja oksensin koko alkuviikon kun söin huonosti kypsennettyjä sieniä :D Nauratti lähinnä, että miten HÖLMÖ voi ihminen olla, haha!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti