torstai 17. syyskuuta 2015

Veistokurssin lopputulos

Veistokurssi loppui tiistaina kritiikkiin, jota hermoilin ihan kamalasti... Lähinnä siksi, että olin tullut puolesta välistä mukaan vasta ja toinen puoli kurssista puuttui minulla kokonaan (elävämallin piirtäminen). Olin vaan savimöykkyjeni kanssa edessä ja tuntui, että kuolen häpeästä ja itseinhosta.

Sain kuitenkin ihan ok palautetta ja loppujen lopuksi olen ihan tyytyväinen töihinkin. Korvassa olisin voinut enemmän hioa ja korjata sisemmän kaaren kulman, mutta aika tuli vastaan.






Tämä on malli jota kopioimme. Höh, kun tulin kuvanneeksi nää eri kulmasta epähuomiossa.

4 kommenttia:

  1. Mulle kyllä (edelleen) tuo "letakko" kelpaisi johonkin kukkapuskaan taidepläjäykseksi :) Toivottavasti kommenttini ei halvenna työtäsi? Mutta sain niin vaikutteita, kun kävellytit kotiseutusi taidekadut läpi.

    Mutta ei ei pelleä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei joo semmosta pelleä :D En vois mennä yöllä ulos :,,,D

      Poista
  2. Tuo lepakko on sopo!!!! Sen pylly on ihana <3 Ja korvat myos!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo :3 Nyt on se on kasa savea pöntön pohjalla, ehehhe

      Poista